ASSALAMUALAIKUM...
KAMI MENAWARKAN PELBAGAI JENIS BUKU/KITAB UNTUK PEMBELIAN ONLINE. PRODUK AKAN DITAMBAH DARI MASA KE MASA.
KAMI JUGA MEMBEKALKAN BAHAN BACAAN UNTUK KEGUNAAN PANITIA AGAMA,JQAF DAN BAHASA ARAB.
SEBARANG PERTANYAAN,SILA HUBUNGI 014-9437202 atau email mohdhakimy@yahoo.com.
BOLEH JUGA BUAT PESANAN DI BORANG COMMENT

HARGA TERKINI DINAR & BAR EMAS PG

  • Harga Goldbar Public Gold

  • Harga Dinar Public Dinar

  • Pen Digital Al-Quran Bersuara - RM 350


     
    Harga pasaran dlm RM 400 - RM 550, sekarang cuba test market saya letak RM 350.00 je dulu. Siapa cepat dia dapat, stok lepas ni saya akan up up sikit-sikit sampai RM 500.

    1. Guna pen digital untuk baca Al-Quran.

    2. Sentuh Tajuk Surah, baca semua ayat dari mula sampai habis ayat.

    3. Sentuh Ayat, baca ayat tersebut sahaja.

    4. Boleh tukar2 suara pembaca Al-Quran, Iman Mesir atau Iman Mekah.

    5. Cuma guna bateri AAA x 2 Biji. Tahan sehingga 6 jam operasi tanpa henti. Kalau nak jimat guna rechargeble bateri.

    7. Quran yang dibekalan hampir sama dengan quran yang dijual dikedai-kedai buku. Cuma pen digital bersuara hanya boleh baca/scan quran yang dibekalkan sahaja.

    8. Cara berurusan mudah sahaja, bank-in duit ke dalam a/c maybank saya, esok/lusa saya akan terus hantar.

    9. Kos penghantaran RM10 SM/RM20 SS. Saya guna kidmat POS Laju untuk penghantaran yang cepat lagi selamat.

    10. Kalau beli banyak-banyak saya akan bagi diskaun lagi.

    5 comments:

    1. assalammualikum... saya sangat berminat.. macam mana nak dapatkan..?

      ReplyDelete
    2. kalu dua bpe rm???

      ReplyDelete
    3. salam blh x saya jual kat awk RM200 Pen Digital Al-Quran Bersuara

      ReplyDelete
    4. Tuan saya ada produk quran digital saya sendiri yg dpt kelulusan KDN (pen dan quran), tuan tak berminat nak jadi pengedar ke? Harga, harga dealerlah brgantung kuantiti yg dipesan @ tuan nak tempah quran jenama tuan sendiri, saya blh uruskan..call saya 013-3171827 dins

      ReplyDelete
    5. Salam tuan, saya juga ada produk al-Quran bersuara dan pen nya sekali keluaran syarikat saya sendiri (Bumi), produk saya mendapat kelulusan KDN, JIKA BERMINAT NAK JADI PENGEDAR, hubungi saya di 013-3171827 dins

      ReplyDelete

    Isi di sini jika ada Pertanyaan/Order.[PRODUK] [NAMA] [NO H/P@email]